Výzva na predkladanie cenových ponúk
27.09.2012
zákazka s nízkou hodnotou podľa §102 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Mesto Trebišov
Sídlo: M. R. Štefánika 862/204, 075 25 Trebišov
IČO: 331 996
Kontaktná osoba: Ing. Martin Telepčák
Telefón: 056/6713337
E-mail: telepcak@trebisov.sk
2. Predmet zákazky
2.1 Názov zákazky: „Kancelársky papier a kancelárske potreby“
2.2 Druh zákazky: zákazka s nízkou hodnotou na dodanie tovaru
2.3 K realizácii zákazky dôjde na základe objednávky vystavenej verejným obstarávateľom.
3. Miesto, termín a spôsob dodania predmetu zákazky
3.1 Miesto dodania predmetu zákazky: Mestský úrad Trebišov, M. R. Štefánika 862/204, 075 25 Trebišov
3.2 Termín dodania predmetu zákazky: do 5 pracovných dní od vystavenia objednávky
3.3 Spôsob dodania predmetu zákazky: jednorazové dodanie tovaru
4. Opis predmetu zákazky a jeho rozsah
4.1 Predmetom zákazky je jednorazové dodanie kancelárskeho papiera a kancelárskych potrieb v rozsahu uvedenom v prílohe tejto výzvy vrátane dovozu a vyloženia na určené miesto dodania, s osobným prevzatím zodpovednou osobou verejného obstarávateľa.
4.2 Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ oceniť v súlade s tabuľkami na ocenenie predmetu obstarávania, ktoré tvoria prílohu výzvy.
5. Možnosť predloženia cenovej ponuky
5.1 Cenová ponuka predmetu zákazky, ktorá zahàňa aj dovoz a vyloženie predmetu zákazky, sa predkladá na celý predmet zákazky.
6. Podmienky financovania predmetu zákazky
6.1 Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
6.2 Zálohy nebudú poskytované.
6.3 Fakturácia - faktúry budú vystavené po dodaní tovaru na miesto dodania. Prílohou faktúry bude dodací list s potvrdením o dodaní a prevzatí tovaru. Splatnosť faktúr je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi.
7. Podmienky účasti uchádzačov
7.1 Doklad o oprávnení podnikať na daný predmet zákazky. V termíne na predkladanie cenovej ponuky predloží uchádzač čestné prehlásenie, že takýto doklad má. Úspešný uchádzač predloží kópiu dokladu.
8. Lehota na predloženie ponúk
8.1 Lehota na predloženie ponúk je určená do 3. 10. 2012 do 10:00 hod.
8.2 Ponuky musia byť doručené v listinnej podobe v uzatvorených obálkach a označené „ZNH - Kancelársky papier a kancelárske potreby“ - NEOTVÁRAŤ.
8.3 Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť: Mestský úrad Trebišov, M. R. Štefánika 862/204, 075 25 Trebišov. V prípade, že uchádzač predloží ponuku prostredníctvom poštovej zásielky, rozhodujúci je termín doručenia ponuky verejnému obstarávateľovi.
V prípade osobného doručenia uchádzači odovzdajú ponuku do podateľne Mestského úradu v Trebišove.
9. Kritéria na hodnotenie ponúk
9.1 Najnižšia cena s DPH za celý predmet zákazky.
10. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa
10.1 Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači mailom oboznámení s výsledkom vyhodnotenia.
10.2 Úspešnému uchádzačovi bude zaslaná objednávka po doručení platného dokladu z bodu 7.1.
10.3 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
10.4 Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
V Trebišove 27. 9. 2012
Ing. Marián Kolesár v.r.
primátor mesta
Príloha:
priloha_1