Kancelária primátora zabezpečuje činnosti najmä v oblastiach:
- organizačná a administratívna agenda mestského zastupiteľstva a mestskej rady,
- verejné zhromaždenia obyvateľov mesta a stretnutia občanov s primátorom,
- organizačná, administratívna a hospodárska agenda primátora, zástupcu primátora a prednostu,
- právna pomoc všetkým orgánom mesta, mestským organizáciám a oddeleniam mestského úradu,
- zastupovanie mesta na súde, prokuratúre, polícii a iných orgánoch a inštitúciách,
- konania o priestupkoch a správnych deliktoch,
- poskytovanie informácií pri slobodnom prístupe k informáciám,
- výkon a metodické usmerňovanie verejného obstarávania,
- koordinácia rozpočtového procesu a finančnej kontroly,
- poskytovanie dotácií,
- komunikácia s verejnosťou, styk s médiami, propagácia aktivít mesta,
- vzťahy s partnerskými mestami v zahraničí,
- správa webového sídla.